Deblauwebaksteen.nl


Bezoek ook de campagnesite

een campagne van

Zorgbroeders logo

Eigen kracht en mogelijkheden

Een goede mix van online middelen ontstaat door de confrontatie tussen wat de doelgroep wil en wat je als zorgorganisatie wil uitstralen, wil bereiken én kan bereiken.

Schema Online Ecosysteem

Bij het bepalen van de uitstraling en gewenste positionering in het online kanaal zijn de kern- en merkwaarden van de zorginstelling meestal bepalend. Omdat deze waarden in de gezondheidszorg niet voldoende onderscheidend zijn, gaan we met je op zoek naar hoe je herkenbaar wilt zijn in het online kanaal.

Wat je wil bereiken, moet ook realistisch zijn. Dit wordt bepaald door de juiste inzet van het online kanaal en door de mogelijkheden van je organisatie. Of misschien wel door de beperkingen. Een site met veel informatie is bijvoorbeeld niet te onderhouden zonder voldoende structurele uren voor webredactie. De inzet van sociale media kan niet zonder beschikbaarheid aan uren voor publiceren, monitoren en reageren. En bij het bieden van services en online zorgverlening moeten de medewerkers in je zorgorganisatie wel meegenomen te worden in de (eventueel) noodzakelijke verandering in werkwijze.

Bij het uitwerken van je online fundament kijken wij dan ook niet alleen naar wie je wil zijn, maar ook naar wat je wil én kan bereiken. De inzet van het online kanaal moet realistisch blijven. En dat maakt een online fundament maatwerk.

Aan de slag met jouw online fundament